Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı

GümüşhaneÜniversitesi
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı

Değerli Çalışanımızla Vedalaştık
Haber16 Nisan 2026

Değerli Çalışanımızla Vedalaştık

Birimimizde görev yaptığı süre boyunca disiplinli çalışması, güler yüzü ve sorumluluk bilinciyle örnek olan Zülfiye ÖKTEM için bir veda etkinliği düzenledik.
Etkinlikte hem teşekkür plaketi ve hediye takdim edildi hem de birlikte geçirilen yıllara ait güzel anılar hatırlandı.

Veda programı sıcak ve samimi bir atmosferde gerçekleşirken, etkinlik sonunda toplu fotoğraf çekimi yapıldı.

Birim olarak Zülfiye ÖKTEM'e bugüne kadar göstermiş olduğu tüm emekler için teşekkür eder, yeni görev yerinde başarılar dileriz.

Yukarı dön