YAZ OKULU DUYURUSU
- Üniversitemiz Senatosunun 19.04.2017 tarih ve 177 Sayılı kararıyla birlikte Yaz Okulu açılmasına karar verildi.
- Gümüşhane Üniversitesi öğrencileri ve misafir öğrenci otomasyonuna girerek almak istedikleri dersleri seçeceklerdir.
- Kontenjan yetersizliği dolayısıyla kapatılan derslerin yerine ekleme veya çıkarma yaptıktan sonra hesaplanan ücreti akademik takvimde belirtilen tarihlerde herhangi bir Halk Bankasına öğrenci numarası ile yatırılarak ders kaydı kesinleştireceklerdir.
ÖĞRENCİ OTOMASYONUNA GİRİŞ İÇİN BURAYI TIKLAYINIZ!
NOT : Yaz Okulu ile ilgili sorularınızı oidb@gumushane.edu.tr web adresine yazabilirsiniz. En kısa sürede cevap vermeye çalışılacaktır.
- Birimler İçin Yaz Okulu Ders Açma Formu
- Yaz Okulu Akademik Takvimi (2017-2018 Eğitim-Öğretim Yılı)
- Yaz Okulu Bilgilendirme Klavuzu
- Yaz Okulu Yönergesi
- Yaz Dönemi Kriterleri ile İlgili Bilgilendirme
- YAZ DÖNEMİ AÇILACAK DERSLERİN LİSTESİ
- ********Kontenjanı Dolmayıp Kapatılan Derslerin Listesi********
- Yaz Dönemi Eşdeğer Ders Talep Formu (Üniversite İçi)
- Yaz Dönemi Eşdeğer Ders Talep Formu (Üniversite Dışı)
- Misafir (Dışandan) Öğrenciler İçin Ders Seçim Klavuzu
- Misafir (Dışardan) Öğrenciler İçin Başvuru Formu
- Ders İçeriklerini Görmek İçin Tıklayınız
- Ders Ücretleri