17 Kasım 2023 Cuma günü Resmi Gazete'de yayımlanan 7788 sayılı Cumhurbaşkanı Kararı neticesinde Üniversitemizde eğitim görmekte olan ikinci öğretim depremzede öğrencilerin harç ücretleri kendilerine iade edilecektir.
Harç ücretlerinin iade edilebileceği öğrenciler;
- Ailesi veya kendisi 8 Şubat tarihinde OHAL ilan edilen illerde ikamet eden ve Örgün öğretimde okuyup İkinci Öğretim öğrencisi olanlar
BAŞVURU TARİHLERİ
Başvurular en geç 3 Aralık 2023 Pazar gününe kadar e-posta(mail) yoluyla diploma@gumushane.edu.tr adresine yapılacaktır. Elden veya posta yolu ile başvuru yapmayınız.
BAŞVURU İÇİN YAPILMASI GEREKENLER
- Bu bağlantıya tıklayarak ulaşabileceğiniz Harç İade İşlemleri sayfasında belirtildiği şekilde Öğrenci Otomasyonunda gerekli alanları doldurmanız gerekmektedir. BANKA HESABI KESİNLİKLE ÖĞRENCİNİN KENDİSİNE AİT OLMALIDIR. ANNE, BABA, KARDEŞ, ARKADAŞ VS. BİR BAŞKASINA AİT BANKA HESABINA ÜCRET İADESİ KESİNLİKLE YAPILAMAZ. EĞER BU ŞEKİLDE BİR İŞLEM YAPILMASI GEREKİYORSA KESİNLİKLE NOTER VEKALETNAMESİ GEREKMEKTEDİR.
-
Başvuru için gereken belgeleri hazırlayıp diploma@gumushane.edu.tr adresinde göndermeniz gerekmektedir.
Gereken belgeler;
- Kendisinin veya anne/babasının OHAL ilan edilen illerde ikamet ettiğini gösteren e-Devlet üzerinden alınmış İKAMETGAH BELGESİ
- Harç İade İşlemleri sayfasından veya bu bağlantıya tıklayarak alabileceğiniz Harç İade Talep Formu
Başvuru Şekli
Yukarıdaki iki belgeyi hazırlayıp diploma@gumushane.edu.tr adresine göndererek başvuru yapabilirsiniz.
NOT-1: Başvuru yoğunluğu sebebiyle ücretlerin iadesi zaman alabilecektir.
NOT-2: IBAN bilgilerini yanlış yazmanız durumunda, Öğrencinin isim soyisim bilgileri ile banka hesap bilgilerinin uyuşmaması durumunda iade yapılamaz
NOT-3: Birinci öğretim öğrencileri başvuru yapamayacaklardır.
20231117-2 |
harc-iade-formu-aktif |